ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ၊ ၆၆ ႏွစ္ေျမာက္ ျပည္ေထာင္စုေန႔မိန္႔ခြန္း

 “က်မ ပါ၀င္ခ်င္ပါတယ္။ အခ်ိန္မေရြး လိုလားလို႔ရွိရင္ က်မမွာ ပါ၀င္ဖို႔ အဆင္သင့္ရွိပါတယ္ဆိုတာကို က်မ တရား၀င္ ထုတ္ေဖာ္ေျပာခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ။ ၿပီးေတာ့ ဘာျဖစ္လို႔မပါသလဲဆုိေတာ့ တကယ္ေတာ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ျဖစ္စဥ္မွာ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ ပါႏုိင္ဖို႔ဆိုတာက ကာယကံရွင္ေတြက လိုလားမွ ျဖစ္ႏုိင္မွာပါ။ ကာယကံရွင္ေတြရဲ႕ လိုလားမႈ၊ ေတာင္းဆိုမႈ မရွိဘဲနဲ႔ ၀င္ၿပီးေတာ့ လုပ္လို႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ရမယ္ဆုိတာ ဒါ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အထင္ႀကီးရာလည္း ေရာက္ပါမယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ က်မကို လိုလားတယ္၊ က်မကို လုပ္ေပးေစခ်င္တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ အခ်ိန္မေရြး လုပ္ေပးပါမယ္ဆိုတာ တရား၀င္ ဒီကေန႔ ၆၆ ႏွစ္ေျမာက္ ျပည္ေထာင္စုေန႔မွာ က်မ ေျပာပါရေစ။”
 ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က NLD အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ပါတီ အဖြဲ႔၀င္ေတြ အတြက္ ဒီကေန႔က်ေရာက္တဲ့ ၆၆ ႏွစ္ေျမာက္ ျပည္ေထာင္စုေန႔ အခမ္းအနားမွာ ေပးပို႔လိုက္တဲ့ ဗြီဒီယို မိန္႔ခြန္းမွ








ျပိဳင္တူတြန္းလွ်င္ ေရႊ ့ႏိုင္သည္ ။

No comments: