ႏိုင္ငံေရးအက်င့္သီလခိုင္မာဖို႕ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာျပီ

March 4, 2013
ယေန႔ျမန္မာႏိင္ငံေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ႏိုင္ငံေရးအက်င့္သီလ ခိုင္မာရန္ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ကေျပာၾကားခဲ့ေသးသည္။ ““ကၽြန္မအခြင့္အခါႀကံဳတုန္း ေတာ့ ေျပာခ်င္ပါတယ္၊ ကၽြန္မ တို႔ႏုိင္ငံက ျပည္ေထာင္စုဆိုေတာ့ တုိင္းရင္းသားလူမ်ဳိးေပါင္းစံုနဲ႔ဖြဲ႕ စည္းထားတဲ့ျပည္ေထာင္စုဆိုေတာ့ လုပ္ရမယ့္ အလုပ္ေတြကပိုၿပီး ေတာ့ မ်ားပါတယ္၊ဒါေၾကာင့္ ႏုိင္ငံေရး အက်င့္သီလ ခိုင္မာဖို႔ အမ်ားႀကီးလိုပါတယ္၊ဆရာႀကီး (ႏုိင္ပန္းလွ)ဟာဆိုလို႔ရွိရင္ ဗုဒၶ ဘာယာယဥ္ေက်းမႈအရ ကိုယ္ က်င့္တရားအေၾကာင္းေျပာသြား ပါတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ ဒီကိစၥ ေတြမွာ ဆရာႀကီး(ႏုိင္ပန္းလွ)လို မကၽြမ္းက်င္ေတာ့ ႏုိင္ငံေရးကိစၥ ကိုပဲ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
ႏုိင္ငံေရးမွာလည္း အက်င့္ သီလဆိုတာရွိသင့္ပါတယ္။အခု ကၽြန္မတို႔ ဒီမိုကေရစီႏုိင္ငံထူေထာင္ ဖို႔လုပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ ဘယ္ သူေတြက ႏုိင္ငံေရးအက်င့္သီလ ကို ေစာင့္ထိန္းသလဲဆိုတာကို ျပည္သူေတြက ေလ့လာဖို႔လိုပါ တယ္၊ႏုိင္ငံေရးလုပ္တယ္ဆိုတာ သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းလုပ္မွ ကၽြန္မတို႔ ႏုိင္ငံဟာ မွန္ကန္တဲ့လမ္းေပၚကို ေရာက္သြားမွာပါ၊တစ္ခ်ိဳ႕က ဒီမို ကေရစီႏုိင္ငံေရးဆိုတာ အမ်ား ႀကိဳက္တဲ့ႏုိင္ငံေရးလို႔ထင္ပါတယ္။ အမ်ားႀကိဳက္တဲ့ႏုိင္ငံေရးေတာ့မ ဟုတ္ပါဘူး၊ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံေရး ဆို တာ အမ်ားရဲ႕ဆႏ္ၵနဲ႔ကိုက္ညီ ေအာင္လုပ္ရတဲ့ ႏိုင္ငံေရးျဖစ္ေပ မယ့္ အမ်ားႀကိဳက္ရင္ၿပီးေရာ၊ မွန္သည္ျဖစ္ေစ၊မမွန္သည္ျဖစ္ေစ လုပ္မယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ဓာတ္ဟာ ဒီ မိုကေရစီအတြက္ေကာင္းတဲ့စိတ္ ဓာတ္မဟုတ္ပါဘူး၊ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ တုိင္းသူျပည္သားအမ်ားက ဒီကိစ္ၥ ကိုေသေသခ်ာခ်ာစဥ္းစားေစခ်င္ ပါတယ္။အမ်ားအႀကိဳက္လုပ္တဲ့ ႏုိင္ငံေရးဆိုတာဟာ မလိုလား အပ္ပါဘူး၊အမ်ားေကာင္းဖို႔ အတြက္လုပ္တဲ့ႏုိင္ငံေရးလုပ္တဲ့ ဦးတည္တဲ့အခါမွာ အမုန္းခံရရင္ လဲ ခံရမွာပဲ ဒီဟာကိုခံရဲရမယ္၊ ဒီလိုမခံရဲလို႔ရွိရင္လည္း ႏုိင္ငံေရး မလုပ္နဲ႔လို႔ ကၽြန္မေျပာခ်င္ပါတယ္၊ ေပၚျပဴလာျဖစ္ခ်င္လို႔ ႏိုင္ငံေရး လုပ္တာမ်ဳိးကိုေတာ့ လံုး၀အား မေပးပါနဲ႔လို႔ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ျပည္သူ ျပည္သားေတြကို ကၽြန္မတိုက္တြန္း ခ်င္ပါတယ္။
ကၽြန္မတို႔တိုင္းရင္းသားညီ ၫြတ္ေရးရဖို႔ဆိုတာလည္း မွန္မွန္ ကန္ကန္နည္းနဲ႔မွရယူလို႔ရမွာပါ၊ ေျဖာင့္ေျဖာင့္မတ္မတ္မွန္မွန္ကန္ ကန္ ဆက္ဆံမွတကယ့္မွန္ကန္တဲ့ ျပည္ေထာင္စုစိတ္ဓာတ္ကို ထူ ေထာင္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ေအာင္ ဆန္းစိတ္ဓာတ္ဆိုတာ အေျခခံ အားျဖင့္ေတာ့ ႐ိုးသားတဲ့စိတ္ ဓာတ္ပါ၊ေဖေဖ့ကိုအင္မတန္ေတာ္ တယ္လို႔ ခ်ီးမြမ္းၾကေပမဲ့ တကယ္ ေတာ္တဲ့အခ်က္ကေတာ့ ေျဖာင့္ မတ္မႈပါပဲ၊အဲဒီေတာ့ ေျဖာင့္မတ္ ျခင္းကို အေျခခံတဲ့စိတ္ဓာတ္နဲ႔ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ျပည္ေထာင္စုႀကီးကို ကၽြန္မတို႔ထူေထာင္ၾကဖို႔ ကၽြန္မ ေျပာခ်င္ပါတယ္””ဟူ၍ ေဖေဖာ္ ၀ါရီ(၂၆)ရက္တြင္ က်င္းပေသာ (၆၆)ႀကိမ္ေျမာက္ မြန္အမ်ဳိးသား ေန႔ (ရန္ကုန္)အခမ္းအနားတြင္ အမ်ဳိးသာဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ဥကၠ႒ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

မိုးျမင့္ေဆြ
hotnewsweekly.com






ျပိဳင္တူတြန္းလွ်င္ ေရႊ ့ႏိုင္သည္ ။

No comments: