ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္ VOA ေဆြးေႏြးခန္း

အဓိက ေျပာခ်င္တဲ့ စကားကေတာ့ က်မတုိ႔ဟာ ဒီမုိကေရစီ အျပည့္အ၀ေတာ့ မရေသးဘူး။ က်မတုိ႔ဟာ ဒီမုိကေရစီ လမ္းကုိ စၿပီးေတာ့ ေလွ်ာက္ေနၿပီ။ အဲဒီေတာ့ က်မတုိ႔ဟာ ဒီမုိကေရစီ လမ္းကုိ စၿပီးေတာ့ ေလွ်ာက္ေနၿပီ က်မတုိ႔ ႏုိင္ငံဟာ တကယ့္ကုိ ဒီမုိကေရစီကုိ အေျခခံတဲ့ လူ႔အဖဲြ႔အစည္းတခု ျဖစ္ခ်င္လုိ႔ရွိရင္ ဒီမုိကေရစီ အေဆာက္အအုံေတြ ခုိင္မာခ်င္လုိ႔ရွိရင္ လုပ္စရာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေသးတယ္။ အဲဒီေတာ့ အဲဒီလုပ္ငန္းေတြမွာ အေမရိကန္ ျပည္ေထာင္စုဟာ မိတ္ေဆြေကာင္း တဦး အေနနဲ႔ က်မတုိ႔နဲ႔ ၀ုိင္း၀န္းၿပီးေတာ့ ေဆာင္ရြက္တာကုိ က်မတုိ႔ အေနနဲ႔ လုိလားတယ္ ... ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ . ျပိဳင္တူတြန္းလွ်င္ ေရႊ ့ႏိုင္သည္ ။

No comments: