ေကာ့ေသာင္းၿမဳိ႕နယ္၊ ေအးရိပ္ၿငိမ္ရပ္ကြက္၊ ရန္ႀကီးေအာင္ေဘာလံုးကြင္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ မိန္႕ခြန္းေကာက္ႏႈတ္ခ်က္





"ယခုအခ်ိန္မွာဆိုရင္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈေတြ လုပ္ေနတယ္လို႔ ေျပာၾကတယ္။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈ အလိုအပ္ဆံုးက ဘာလဲဆိုေတာ့ စိတ္ဓာတ္ေတြ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲဖို႔ပါပဲ။ တခ်ဳိ႕က ေမးၾကတယ္။ ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံ ဘယ္ေတာ့ေျပာင္းလဲမလဲ။ ကၽြန္မေျပာခ်င္တာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ျပန္ေမးပါ။ ကိုယ္က ဘယ္ေတာ့ေျပာင္းမလဲ၊ ကိုယ့္စိတ္ေတြကို ဘယ္ေတာ့ေျပာင္းမလဲ၊ ကိုယ္က ႏိုင္ငံရဲ႕ တာ၀န္ေတြကို ဘယ္ေတာ့ထမ္းေဆာင္မယ္ဆိုတဲ့စိတ္ ဘယ္ေတာ့ေမြးမယ္အေပၚမွာ မူတည္ၿပီး ကၽြန္မတို႔ႏုိင္ငံ ဘယ္ေတာ့ေျပာင္းမလဲဆိုတာ အေျဖေပၚမွာပါ"

"ႏိုင္ငံမွာျဖစ္ေနတဲ့ကိစၥေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး တက္တက္ၾကြၾကြ ႏိုးႏိုးၾကားၾကားရွိရမယ္။ ဘယ္သူေတြက ဘာလုပ္ေနလဲ၊ ဘာအတြက္လုပ္ေနလဲ၊ ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔လုပ္ေနလဲ၊ သင့္ေတာ္လား၊ မသင့္ေတာ္ဘူးလားဆိုတာ စဥ္းစားရပါမယ္။ လူမ်ားေတြ ေျပာတာကို လြယ္လြယ္နဲ႔မယံုနဲ႔။ကၽြန္မေျပာတာလည္းလြယ္လြယ္နဲ႔မယံုပါနဲ႔။ ေျပာတာေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ
စဥ္းစားပါ။ လက္ေတြ႕က်လား၊ မက်ဘူးလားဆိုတာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ပါ"

"ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံတကယ္ဂုဏ္ရွိဖို႔ဆိုတာ ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာေပၚမွာ မူတည္တယ္။ ျပင္ပကလာမယ့္ အေထာက္အကူေတြေပၚမွာ မူတည္တာမဟုတ္ဘူးဆိုတာ ကၽြန္မ ေသေသခ်ာခ်ာေျပာခ်င္ပါတယ္။ ျပင္ပကေတာ့ အေထာက္အကူေတြေပးခ်င္တယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံဟာ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးဘက္ကို သြားေနတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ အင္မတန္မွ ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံေပးမွာ သဒၶါပြားေနၾကတယ္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံဟာ သြားသင့္တဲ့လမ္းကိုမသြားလို႔ရွိရင္ သဒၶါစိတ္ေတြဟာလည္း ေပ်ာက္သြားမွာပါ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ျပဳျပင္ျခင္းအားျဖင့္ ကၽြန္မတို႔ဟာ အမ်ားရဲ႕ ေထာက္ခံမႈလည္းရမယ္။ အကူအညီလည္းရမယ္။ လူမစြမ္း နတ္မတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာမ်ဳိးေပါ့။ ကၽြန္မတို႔ ျပည္သူေတြဟာ လူအမ်ားခ်စ္ေအာင္လို႔၊ လူအမ်ားေလးစားေအာင္လို႔ ေနမွ ေရရွည္အကူအညီေတြကိုရမွာပါ။ တကယ္မသိေသးရင္ေတာ့ေပးမွာေပါ့။ တကယ္လို႔ ဒီတိုင္းျပည္ဟာ ေပးရက်ဳိး မနပ္ဘူး၊ မေပးသင့္ဘူးဆိုရင္ ဆက္ေပးမွာ မဟုတ္ဘူး"

Photo . . ခြန္ဒီးယမ္ (မူရင္း လင့္ခ္)




ျပိဳင္တူတြန္းလွ်င္ ေရႊ ့ႏိုင္သည္ ။

No comments: