ကိုေဆာင္းဦးလိႈင္ရဲ႕ ပြဲမွ ျဖစ္ရပ္မွန္ကိစၥ

တနဂၤေႏြေန႕၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၉၊ ၂၀၁၂

Photo..shwethanzin
ကၽြန္ေတာ့္ နံမည္ ၿဖိဳးကိုကိုပါ. ကၽြန္ေတာ္က နာေရးကူညီမႈအသင္းက အသင္းသားတစ္ေယာက္ပါ. ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အသင္းသား ကိုေဆာင္းဦးလိႈင္ရဲ႔ ပြဲကိုသြားေရာက္ကူညီဖို႔ အမ်ိဳးသားကဇာတ္ရုံကိုေ စာေစာသြားခဲ့ပါတယ္.
ကၽြန္ေတာ္တို႔အသင္းသားစုစုေပါင္း(၅)ေယာက္ နာေရးကူညီမႈအသင္းပိုင္ ဆန္နီပစ္ကပ္ကားေလးနဲ႔ ရုံရဲ႔ အေနာက္ဖက္ကဆိုင္ေလးမွာ အသင္းယူနီေဖာင္းကိုယ္စီနဲ႔ ထမင္းသုပ္စားရင္း ကိုေဆာင္းဦးလိႈင္ကို ထိုင္ေစာင့္ေနခဲ့ၾကပါတယ္. အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကိုေဆာင္းဦးလိႈင္ဆီက ဖုန္း၀င္လာခဲ့ပါတယ္.

(ကိုၿဖိဳးတို႔ေရာက္ေနၾကၿပီလား. အသင္းယူနီေဖာင္းနဲ႔လား. ကားေရာပါလားလို႔ေမးပါတယ္. ကၽြန္ေတာ္တို႔ကလည္းအမွန္အတိုင္းပဲျပန္ေျဖခဲ့ၾကပါတယ္.အဲဒီမွာ ျပႆနာကစတက္ေတာ့တာပါပဲ.

အဲဒီကဇာတ္ရုံက တာ၀န္ခံ S.B က ကိုေဆာင္းဦးဆီကိုဖုန္းဆက္ပါတယ္. အဲဒီယူနီေဖာင္းေတြခၽြတ္ေပးပါ. အဲဒီကားကိုအျပင္ထုတ္ေပးပါလို႔ ေျပာတယ္ဆိုၿပီး ကိုေဆာင္းဦးဆီက ဖုန္း၀င္လာပါတယ္. ဒီထက္ပိုဆိုးလာတဲ့ ျခိမ္းေျခာက္မႈကေတာ့ သီခ်င္းအပုဒ္ေပါင္းမ်ားစြာကိုသီဆိုေဖ်ာ္ေျဖမဲ့ အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္ကို ပြဲစဖို႔နာရီပိုင္းအလိုမွာ ဒီပြဲကိုတာ၀န္ယူမလား. အခုခ်က္ျခင္း ဒီပြဲကိုဖ်က္ပစ္မလား ဆိုၿပီးျခိမ္းေျခာက္ခံရပါတယ္.)

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေၾကာင့္ေတာ့ ပြဲပ်က္မွာဆိုးလို႔ ရတယ္ ကိုေဆာင္းဦး ကၽြန္ေတာ္တို႔လဲေပးခဲ့ပါတယ္ ကားကိုလည္းအျပင္မွာရပ္ေပးခဲ့ပါတယ္.

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သိခ်င္တာက ဒီလိုအာဏာရွင္ဆန္တဲ့ ျခိမ္းေျခာက္မႈေတြကို ဘယ္သူေတြက အမိန္႔ေပးခုိင္းထားတာလဲ. ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရန္ကုန္တိုင္း ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြလား. ျပည္ထဲေရး၀န္ၾကီး ဒုတိယဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးကိုကိုလား. ႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္ရဲ့ လြတ္လပ္စြာ ၀တ္စားဆင္ယင္ပိုင္ခြင့္ကို ျခိမ္းေျခာက္ေနပါတယ္. ကၽြန္ေတာ္တို႔က သရုပ္ပ်က္၀တ္စားထားတာလည္းမဟုတ္ပါဘူး.

ကၽြန္ေတာ္တို႔အသင္းကယူနီေဖာင္းကို၀တ္ထားတာပါ. ဒီယူနီေဖာင္းကိုခၽြတ္ခုိင္းတယ္ လဲခုိင္းတယ္ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔သိခ်င္တာ ဒီယူနီေဖာင္းကဘာမ်ားမွားေနလို႔လဲ ဒီယူနီေဖာင္းက ဘာမ်ားျခိမ္းေျခာက္ေနလို႔လဲ သိခ်င္ပါတယ္. ၿပီးေတာ့ ျပည္ေထာင္စုအစိုးရက ေျပာေျပာေနတယ့္ ဒီမိုကေရစီလမ္းေၾကာင္းေပၚကို ေလွ်ာက္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဒီလိုအာဏာရွင္ဆန္တဲ့ျခိမ္းေျခာက္မႈေတြ ရွိသင့္ေသးပါသလား ျပည္သူေတြက အားကိုးခ်င္တဲ့ ယံုၾကည္ခ်င္တဲ့ အရပ္သားအစိုးရကို အထူးသတင္းတပ္ဖြဲ႔လိုမ်ိဳး အာဏာပိုင္အဖြဲ႔အစည္း တစ္ရပ္က ယုံၾကည္မႈပ်က္ျပားေအာင္လုပ္မွာလား ယုံၾကည္မႈတည္ေဆာက္ေပးမွာလား ဆိုတာကို ႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔သိခ်င္ပါတယ္

ၿဖိဳးကိုကို
နာေရးကူညီမႈအသင္း(ရန္ကုန္)

No comments: